body
2010-09-28
 19:02:16

Capen


I höst kommer capen ta över butikshyllorna... Modegudarna förutspår att det kommer bli en riktig hittrend. Vilket betyder att capen kommer vara ett säkert kort.
För att vara på den säkra sidan bör du välja en cape i en murrig färg. Men du kommer kunna hitta capen i massa olika färger, längder och matrial.

Jag gillar denna trend. Men ska jag vara ärlig måste jag dock säga att jag för ett år sen aldrig skulle tänkt tanken att köpa en cape.
Det kan bero på att jag tidigare förknippat capen med en gamal mossig Sherlock Holmes. Men nu har jag fått en mer uppdaterad bild av en cape kombinerad med de hetaste trenderna.











Även moderedaktionen på Glamour uppmärksammar cape trenden. Här är deras 8 cape favoriter inför hösten 2010.






1. Brun cape från Topshop/Topshop.com, inkommer inom kort.
2. Svart cape från Asos/Asos.com, 780kr.
3. Rutig cape från H&M, inkommer inom kort.
4. Rutig cape
från Topshop/Topshop.com, inkommer inom kort.
5. Blå cape från Topshop/Topshop.com, inkommer inom kort.
6. Cape i trenchcoat-modell från H&M, 499 kr, inkommer inom kort.
7. Beige cape från Asos/Asos.com, 960 kr.
8. Blå cape från French Connection/Frenchconnection.com, 1920 kr.




 


Erica

Okeej :D härligt <3



PUBLICERAT: 2010-09-28, 19:04:34 | URL: http://seppte.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Gillar modell nummer ett bäst om den skulle vara mörk!



PUBLICERAT: 2010-09-28, 19:41:14 | URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: