body
2009-10-12
 08:59:14

Ett tråkigt inlägg


Ja nu sitter jag hemma, och är ARG. (effekten ökas p.g.a att det är morgon + måndag)
Jag skulle åka till skolan som började 10.00. Vilket betyder att jag skulle åka hem ifrån 09.00.
Jag drar mig upp ur sängen 06.30. Oxh stressar, stressar, stressar. Och vad händer? Jo, mobilen ringer och jag får veta att historia lektionen är inställd vilket betyder att jag inte börjar fören 12.50.
Och då har jag inte ens lektion ''/
Det är nämligen så att jag läste klart matten förra året, så jag slipper det nu. Så jag har håll timma när alla andra är på lektion.
Men jag känner att jag inte orkar stanna hemma, har bara en lektion efter... och det skulle kännas så meningslöst att åka en timma dit för att vara där en timma och sen åka hem igen.
Nej tacka vet ja när man gick i skolan 5 min hem ifrån, och det alltid var lite fastare tider.

Men jag ska nog inte klaga. Jag har i alla fall korta dagar, mer ledighet och skönare människor i skolan än de flesta.
Och lektionerna är lätta.

Men detta gör mig pissed off. Jag tycker nämligen förändringar är värre än de flesta p.g.a min ADHD.


Ja, förlåt. Nu ska jag sluta att klaga ^^
Tänkte bjuda på en ego bild... trots att jag sa att jag inte skulle lägga upp några :P Enjoy ^^ och lämna en kommentar <3




(Glöm inte Bloglovin :P)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: