body
2009-10-29
 15:15:11

Förlåt! Dålig uppdatering


Hej på er <3
Förlåt för att det inte blivit något skrivet, men jag har varit extremt stressad. Och igår var det massa shopping hela dagen. Haha nej det är inget jag klagar för. Även om det låter så ^^

Jag håller i alla fall på att färga håret nu. Och i början av nästa vecka får ni se resultatet. (Väntar med att ta foto tills min kamera är här)

Idag ska jag ha en riktig spa dag, ansiktsmask, bad, hårinpackning, o.s.v. Vilket är dagens tips.. Ta dagar som bara är för er. Dagar ni tar hand om er och ingen annan. Det förtjänar ni! Jag glömmer så lätt att ta hand om mig själv, vilket bara lider till att man mår dåligt. Så satsa på er själva.

Ja det var väll allt för nu. Men jag lovar att skriva lite mer ikväll. Ha det så bra så länge.
//Sara

 

 

 


valentina

very nice this blog

and beautiful pic



Follow me on

http://www.bloglovin.com/en/blog/1432188/factory-style



PUBLICERAT: 2010-03-24, 15:12:57 | URL: http://factorystyle.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: