body
2009-10-13
 08:56:10

Godmorgon alla söta <3



Godmorgon alla fina, idag vaknade jag trött och ledsen. Men när jag väl kom upp såg jag några vackra snöflingor falla ner från himmlen! Pappa ropade på mig och sa att det snöade, jag trode så klart det var ett skämt för att få upp mig ur sängen, men icke. Världens bästa pappa hade rätt, det snöade!
Haha, det ni ska veta om mig är att jag ÄLSKAR snö ^^


Fick vara ledig fram till lunch, vilket är skönt som fan! Annars hade jag gått från 09.00-17.00, vilket betyder att jag behöver åka 08.00 och komma hem 18.00.
Jag brukar gå, men fy fan va jag mådde dåligt i morse! Ont i huvudet, halsen, spydde. Ja ni vet. (Förlåt alla känsliga läsare  + Läsare som ser detta när dom käkar frukost ^^)
Men nu har jag fått alvedon + åkesjuke tabletter så mår lite bättre nu (:


Ja.. det var nog allt tror jag. Och tänkte att jag skulle bjuda på en ego bild (fotad av Lina, hemma hos Lina) eftersom jag är på så bra humör ^^




Glöm inte bloglovin och att kommentera ^^



sandra

snyggt hår! (y)



PUBLICERAT: 2009-10-14, 20:08:06 | URL: http://sandraluukinen.blogg.se/
Sara svar till SANDRA

Åh tack :D



PUBLICERAT: 2009-10-15, 12:43:09 | URL: http://fashionkaos.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: