body
2009-10-11
 23:24:27

Godnatt <3


Och så var helgen slut. Och en ny vecka av stress, skola och för lite sömn börjar ^^

Igen har antalet unika besökare ökat. Denna gång med 11 stycken (: Tack! <33
(Glöm inte Bloglovin ^^)


Har under dagen kollat runt på massa bloggar, och jag har hittat flera gulliga personer, med vett i skallen och trevliga inlägg.
Men tyvärr har många av de bloggarna jag besökt vart riktigt otrevliga. Elaka inlägg, elaka kommentarer och smutskastning av andra. Varför håller ni på så? Och varför blir såna bloggar så kända?
Jag förstår inte, för jag trivs inte över huvudtaget. Man får bara ett jävla mag knip som tar en tillbaka till de första åren i grund skolan med all mobbning.
Och visst är det så att dom som trycker ner andra oftast gör det eftersom dom har dåligt själv förtroende... men borde man inte veta bättre då? Borde man inte förstå hur mycket ord kan såra.... Tydligen inte.
Jag har dåligt självförtroende, men jag trycker inte ner folk för det.
Jag vet inte... behövde bara få skriva av mig liksom. Håller du med om det jag skrev? Lämna en kommentar om din åsikt.


Godnatt på er alla, och vi hörs imorgon (:
//Sara







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: