body
2009-10-18
 23:05:57

Godnatt <3


Och så var helgen åter igen slut. Imorgpn börjar en ny vecka, stressigare en annars. Men jag kan i alla fall se fram i mot det långa höst lovet som kommer efter. (Eller långa och långa. Men en vecka av ledighet kommer verkligen inte en dag försent.)
Ni som följer min blogg vet redan vad jag ska göra under höst lovet, men för er nya läsare berättar jag det nu ^^
Under lovet kommer jag bli blond igen :D Jag kommer självklart lägga upp bilder på resultatet.
Men tänkte ladda upp två äldre bild på mig från den tiden jag var blond.






(Måste bara säga: Det ser ut som om jag har väldigt stor näsa på andra bilden ^^)



Just nu går det väldigt bra för bloggen. Ligger uppe på 97 unika på en dag. Och enligt mig är det väldigt bra för en blogg som existerat i ca en vecka!
Och de söta kommentarerna rasar in, så bloggen måste vara omtyckt! Alla söta läsare: Glöm inte bloglovin! (:



Idag har jag suttit och tänkt på det här med skuld. Vi alla känner skuld då och då.. för saker vi råkat göra, för saker vi gjort med flit, och för saker vi inte ens gjort. Det kan vara små saker, saker som vi bevitnat.
Och jag tror/vet att detta med skuld kan vara bra ibland. Det kan visa att vi faktiskt inte är dumma, vi kan ha gjort något dummt och genom skulden faktiskt förståt att det vi gjorde var fel.
Men vad gör man när man känner skuld för saker som inte var så farliga, eller saker som vi inte kunnat göra något åt. Jag vet att jag i alla fall haft ångest och legat uppe hela nätter och bara tänkt på små händelser.
Vad tycker du man ska göra i dessa situationer? Hur ska vi resonera när det gäller små saker vi inte kan sluta tänka på och mår riktigt dåligt över? Hur brukar du göra för att må bättre och distrahera dig när du hamnar i en onödig skuld attack?







Gratis deisgn:)

Väldigt fin blogg lär jag säga:)



Har nu en GRATIS DESIGN UTLOTTNING PÅ BLOGGEN! : http://martiea.blogg.se/2009/october/design-utlottning.html#comment



Lycka till!

Kram Martina



PUBLICERAT: 2009-10-19, 01:10:19 | URL: http:// martiea.blogg.se/
[sofias foto]

Härlig blogg ;)



PUBLICERAT: 2009-10-19, 01:12:46 | URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: