body
2009-10-11
 00:24:16

Godnatt <3


Nu är det dags för mig att lägga mig, kolla på vänner och läsa lite Chic. (:

Har hittat typ 1000 nya grejer till min "vill ha"-lista. Hatar sådant. För mycket att köpa, för lite pengar.
Kommer antagligen lägga upp lite av det jag hittat imorgon. Och kommer så klart med ny insperation.
Så länge kan ni ju läsa gamla inlägg och skicka iväg en kommentar eller två.

Antalet unika besökare har idag ökat ännu mer, med hela 21 st :D Tack <3
Och så vill jag tacka min första prenumenant via bloglovin, vem du nu är ^^

Glöm inte att även du kan prenumenera, och att du kan skicka iväg en kommentar här på bloggen eller ett mejl till: [email protected] om det är något specielt du vill att jag ska blogga om. (Mode/inredning/smink)


Hej så länge, och vi hörs imorgon
//Sara





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: