body
2009-10-10
 00:29:48

Godnatt på er <3


Nej nu är det tid för mig att sova. Eller rättare sagt, jag ska lägga mig och kolla på serien "Vänner" ett tag. ^^,
Men imorgon är jag tillbaka med ny insperation för hemmet och garderoben. Och jag hoppas att även ni är tillbaka imorgon (:
Kan med glädje medela att antalet unika besökare ökats med 27 stycken sen igår. Det kanske inte är låter som något stort att skryta om, men för min lilla nystartade blogg är det, det.

Men men ^^ Glöm inte att ni numera kan premunera på min blogg via Bloglovin. Och en kommentar gör mig glad :D

Och javisst ja.. Har ni några önskemål, om någon speciell klädstil eller kanske ett klädesplagg/accesoar ni vill läsa om är det bara skriva det som en kommentar eller skicka iväg ett mejl till: [email protected].
Det kan så klart även handla om inredning (:

Puss och god natt så länge
// Sara




amanda

jag gillar din blogg, snygg!

kolla gärna in på min blogg och

säg vad du tycker! Kram



PUBLICERAT: 2009-10-10, 12:02:15 | URL: http://aagustavsson.blogg.se/
Sara svar till AMANDA

åh tack för den fina komplimangen :'D

blev väldigt glad! <3 jag kommer självklart kolla in din blogg, så under dagen får du en kommentar av mig (:

//Sara



PUBLICERAT: 2009-10-10, 12:58:21 | URL: http://fashionkaos.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: