body
2009-10-24
 18:01:40

Hej på er <3


Äntligen lov! Och jag är helt slut körd, så idag och i morgon kommer gå åt att ta det lungt. + att fira lilla syster som fyller 13 år i morgon :D
Så uppdateringen kommer inte vara den bästa. Men i början av nästa vecka kommer bloggen igång på riktigt igen!

Tänkte dela med mig lite av vad som komma skall. Jag kommer ha en stor hår special, där jag tar upp hösten/vinterns hår mode, olika metoder att sätta i löshår på, hår skötsel, m.m. + att jag då kommer skriva och publicera bilder på mitt hår när det går från brunt till blondt. Jag lovar, det blir ingen kissie/dessie/blondin bella grej!

Sen kommer även minst två nya bloggpunkter invigas. Två stycken jag tror ni kommer gilla skarpt!

På tisdag kommer även den nya datan... vilket betyder mer plats... vilket betyder instalering av rätt stavningsprogram... vilket betyder minder fellstavning. Så slipper ni märka av att jag är ett dyslexi barn lika mycket ^^

Jag kommer även ta upp de hetaste jeans modellerna just nu, och massa massa annat mode.
Och ni kommer få mer inredning. Det har inte blivit så mycket av det med det kommer mer nästa vecka.



Glöm inte att kommentera eller att läsa via bloglovin! Och vi hörs sen. Puss på er <3








Edison

Grymt fin design på bloggen, måste jag säga ;o



PUBLICERAT: 2009-10-24, 21:28:44 | URL: http://sattoh.blogg.se/
Anonym

Ser fram imot allt det där :D skulle du kunna skriva om hur du fixar till håret? alltså hur du får det så fluffigt också? (a) skulle betyda as mycket!!

säg grattis från mig ^^



Jag ÄLSKAR din blogg bara så du vet xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: