body
2009-10-25
 20:14:18

Idag.


Usch, denna dag har varit så mycket mer stressigt än va jag trode den skulle bli. Upp tidigt som fan, vilket inte är okej när man precis fått lov. Har planerat veckan, skrivit upp vad som behövs göras i bloggen, tagit kontakt med en web designare så en layout kan fixas hit (som ni kan se är det väldigt rörigt här just nu, ska skriva lite om vad som hände senare i inlägget), städat, tvättat, ringt massa samtal (ej roliga samtal om man säger så), firat lilla syster, o.s.v, o.s.v.
Men nu ligger jag i sängen och kollar på Top Model. Och det känns jävligt skönt att denna dag faktiskt är avklarad nu.

Måste bara säga... fy fan va bloggen växer. Det är så kul att känna att man faktiskt lyckats med en grej! Stavningen är inte den bästa och inläggen är inte de längsta, men ni ser över det. Och ni verka gilla det lilla
jag skriver i alla fall. Tack <3


Ehhm... jo.. jag skulle säga vad som hände med denna blogg layout. Jag beställde den av en tjej på ett annat internet comunity. Och sa då klart och tydligt vad jag ville ha (jag kommer faktiskt inte säga nu precis vad det var som missades, eftersom det kommer vara med i den kommande layouten ^^) och att jag behövde få det kodat. För mina design/kodnings skills är = 0! Men ja i alla fall. När layouten var färdig fick jag för det första betala mycket mer än vad det var meningen att jag skulle göra från början. Och ja vad ska man göra åt det. Hon behövde dra så jag fick betala så skulle hon fixa dagen efter.
När jag dagen efter loggar in säger hon att hon själv inte kan koda men ber en av alla sina 100 blogg kompisar att göra det. Efter det hör man inte ett knyst av henne på hela dagen.
Så dagen efter hör jag av mig igen, och då kan hon helt plötsligt koda. Redan där börjar man ju undra.
Hon lägger in headern... förstör lite bland koderna.. och sen tar det slut. Hon börjar kalla mig idiot, efterbeliven, trög fattad, o.s.v, o.s.v... varför? Jo hon är sur på mig eftersom jag inte gör det jobbet jag betalat henne för ''/
Största problemet är ju att hon lämnar mig med en halv design som var ifrån en gratis design. Det enda kravet skapparen hade var att man inte fick ändra på det. Så att hon gjorde som hon gjorde kan faktiskt få mig anmäld.
Gör man så? Är det proffesionelt? Nej skulle inte tro det, inte någon stans.

Och att hon dessutom behandlar mig som hon gjorde, man gör inte så mot någon som betalar en för ett jobb. Och hon tjatade på om hur mycket tid hon lagt ner. Det mesta snodde hon rakt av från andra bloggar. Dessutom snackade jag ju med henne på msn medan hon gjorde den. Och det tog HÖGST 10 min.


Oj haha, gissar att 90% av allt detta var otroligt osamanhängande. Men kände att jag behövde skriva av mig ^^
Vem var det som gjorde detta mot mig då? Det är bara kolla på headern som ligger uppe just nu. Varning till alla er bloggare där ute, köp ingen design av henne! Hon är väll så där 10 år också så mogenheten är väll inte på topp ^^

Vad tycker du om det beteendet?







Gina S.

Välldigt fin blogg du har :)



PUBLICERAT: 2009-10-25, 21:02:58 | URL: http://flumlandet.webs.com
Shumuz

Vilken oschysst tjej :O Hon var ju bara 10 år så ja, det kan man ju förstå xD



PUBLICERAT: 2009-10-25, 21:09:35 | URL: http://gingamichan.bloggagratis.se/
Sofia

Fin blogg o vilken läcker bild på Marilyn :D



PUBLICERAT: 2009-11-11, 16:10:09 | URL: http://livewhileyoudo.blogspot.com
Tara

Jag e fortfarande lika sur på denna person, jag förstår inte hur man kan göra något sådant emot söta Sara.. <3

Jag förstår inte hur man kan göra något sånt emot någon! De e helt sjukt.



PUBLICERAT: 2009-11-13, 06:15:30 | URL: http://likepaaw.blogg.se/
Moa. [LILLMOASLIFE] ღ

Jag tror inte att hon vet riktigt hur man gör designer.. Hehe! Men header var iaf fin! :)



Kram!



PUBLICERAT: 2009-11-20, 16:56:06 | URL: http://lillmoaslife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: