body
2009-10-09
 13:14:40

Inköpslista Oktober


Snart är det Höstlov och då ska man ut och shopa. Denna månad kommer jag lägga mina pengar på mitt hår, men kommer nog även köpa en tröja från Gina Tricot.

Har nu vart brunhårig i snart ett år, men vill gå tillbaka till tiden jag trivdes som bäst med mitt hår. När jag var blond. Jag är så blek vilket gjorde att den färgen passade på mig bättre, och gjorde mitt ansikte varmare.
Så om två veckor blir jag blond igen, och jag hoppas verkligen inte att jag tappar för mycket hår.
Så här ser i alla fall listan ut:


1. Tröja från Gina Tricot.

2. Avfärgning

3. Blekning från Stargazer x 3




4. Extensions (från tajmahal)




5. Hårinpakning (Från Gliss)





6. Osis dust it mattyfing powder




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: