body
2009-10-08
 23:05:06

Önskelistan


Tänkte dela med mig av julen 2009's önskelista. Jag vet att det är tidigt o.s.v. o.s.v. Men tänkte endå att jag ville skriva upp det jag kommit på hitils (:
Och känner man min familj vet man att dom behöver låååång tid på sig ^^
Så anyways, här kommrt listan:

 

  • Present kort till HM
    Underbara kläder till ett bra pris, kan det bli bättre? skulle inte tro det.
    och till alla er som precis som jag älskar inredning: kolla in deras hemsida där man kan köpa grejer till hemmet. Du kommer smälta av deras höst kollektion!

 

  • Present kort till Gina Tricot.
    Basic kläderna har fått sig ett lyft så det finns alltid grejer man vill köpa. Jag springer alltid in helt manisk i deras affär och på något sätt får jag alltid med ett plagg hem.

 

  • Primer och ansiktsvatten
    Vet dock inte vilket märke än, men vet att jag verkligen behöver en. (Tipsa gärna om ni vet någon bra)
    Efter att kollat runt mycket på olika bloggar har jag där i mot hittat ett ansiktsvatten som verkar super. (Vill även du bli övertalad och hitta en bra beskrivning om den? Kolla in Linda H's blogg på länken: http://micromiss.se/2009/june/med-risk-for-att-vara-tjatig.html#comment) Ansiktsvattnet heter: Face cool balm, och är i från Make Up Store.

 

  • i.d. bareMinerals start paket
    Det är så många som tipsat om detta och jag känner att jag måste prova det. Jag får väldigt lätt oren hud av allt smink jag använder, med alla lager o.s.v. Jag tror absolut inte det är en magisk lösning. Men jag tror det hjälper mycket. (Jag kommer själv klart hålla er uppdaterade om hur den funkar, och ge er en ordentlig konversation)




    Ja, det var det. Hoppas ni fått insperation till er önskelista. Vi hörs (:
    // Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: