body
2009-10-18
 15:10:14

Tara den Underbara <3



Jag har hittat en ängel på jorden! Jag älskar dig min finaste!
En vacker dag ska jag åka hem till dig och kidnappa dig, för jag HATAR att vi inte bor nära varandra!
Och då ska jag gömma dig i min garderob, och bygga dig ett slott! <3
Du betyder så mycket för mig, och du finns alltid vid min sida. Vilket jag är evigt tacksam för.
Du gör mig glad när jag är ledsen och får mig att skratta när jag gråter.
Du är en av de vackraste människorna jag vet, både utseende mässigt och när det gäller personligehet.
Du är den som alltid vet vad du ska säga.
Du är den som är extremt begåvad.
Du är allt!

Jag älskar dig, och känner mig hedrad över att just jag får ha dig som vän!


Jag tänkte publicera en av de vackraste texter någon skrivit till mig. Texten av dig:

Ta åt dig av orden nu, för alla är tagna rakt ut hjärtat mitt. De som skadar dig, psykistk, som fysiskt, är inte värda vatten. De har ingen aning om vem du är. 
Jag kallades en gång för en trasdocka. Trasdockan tara. Det är efter de jag levt. Och det känns lite så om dig med.
Du går sönder, och någon syr samman såren, dock kan man inte göra något åt insidan. De får ta sin tid att läka. 
Någon river sönder trasdockan igen. Och hålen sys åter igen ihop
Men ju fler gånger man syr, desto fler sömmar är det som kan spricka
Och när alla dessa spricker, så behöver man mer än ett mirakel
För mig, så var du ett av mina mirakel. Du är ett mirakel. En ängel, helt underbarJag önskar verkligen att jag kan sy ihop de brustna sömmarna, för du förtjänar verkligen att kunna skratta och le, utan att någon krossar dig totalt.







Tara

Sara, älskade, underbara Sara, det finns inte ord för hur underbar du är.

Du är en vän som alltid finns vid sidan om en. Alltid.

Du finns där, lyssnar när man behöver. Du är en ängel, en gnistrande, vacker, och godhjärtad ängel. Dock har du gömt både din gloria och vingarna. För att inte göra resterande avundsjuka.

Folk har aldrig haft vett nog att inse det. Det finns ingen mer fantastisk människa än dig Sara.



Tara älskar Sara, som en syster, som bästa vännen, från hjärta till hjärta.

Du är underbar. <3



PUBLICERAT: 2009-10-18, 15:28:57 | URL: http://likepaaw.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: