body
2009-10-23
 14:00:24

Trend Rapport


Nu till hösten finns det hur mycket nya trender som helst. Det är svårt att sålla ut det rätta och lämna de mindre viktiga bakom sig. Så jag tänkte ta upp tre av dom (enligt mig) viktigaste mode trenderna i höst.


Till att börja med tänkte jag ta upp den djupt v-ringade klänningen/toppen. Är du vågad och vill gå så långt som möjligt (vilket i detta fall är mest fashion) ska du ha en v-ringning som går ända ner till naveln. Vågar du inte ta ett så långt steg? Då ska du kolla in denna klänning som är perfekt till fest.




Det andra jag tänkte ta upp är skinn tightsen. Dom var framme och nosade redan förra året, men nu är dom tillbaka. Starkare än någonsin. Hejdå jeans och chinos... hej hej tightsen!




Och slutligen tänkte jag tipsa om den å så snygga bredaxlade jackan! Passar på nästan alla, och är ett måste för alla mode medvetna tjejer. Trenden håller i sig så satsa pengarna på en snygg bredaxlad jacka.



(Samtliga bilder från Net-a-Porter.com)


Jag fick dessutom en ögon öppnare när det gäller skinn jackor för någon dag sen. Det är sjukt snyggt med en oversize skinn jacka. Eller vad tycker du?








Jennie

Skinn tightsen blir nog höstens/vinterns sexigaste plagg tror jag :)



PUBLICERAT: 2009-10-23, 14:07:23 | URL: http://nennsan.blogg.se/
Sofia

Jag helt kär i den översta klänningen!



PUBLICERAT: 2009-10-23, 16:50:45 | URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: