body
2009-10-07
 17:22:17

Underbara detaljer

Idag har jag vart ledig hela dagen vilket givit mig möjligheten att leta runt på massa webshopar. Har hittat så mycket grejer att jag inte ens kan lägga upp allt. Men tänkte visa upp dagens favoriter.


Tänkte börja med en tavla som fick mig att smälta. Helt underbar är den. Färgerna är hel rätt, detaljerna är noga utarbetade och motivet är underbart. Den livar upp alla rum, och är ett säkert kort.

Tavla från: kitsch.se
(Foto: Kitsch.se)



Denna underbara telefon med retro känsla är som taget ur en design tidning, och kommer ha en säker plats i mitt hem. Alla behöver telefoner... så varför inte göra det med stil?


rosa telefpn från: kitsch.se

(Foto: Kitsch.se)



Underbara ljus i snygg förpackning! Vem vill inte ha dem i sitt vardagsrum? Jag är ljus beroende och därför är det något jag använder varje dag, så då är utseendet på dem väldigt viktigt för mig.

Supersöta rese ljus från fredflare

(Foto: fredflare.com)




Och slutligen, denna hudlotionen i snygg och häftig förpackning var något jag beställde på dirketen.
Hudlotion från: kitsch.se
(Foto: Kitsch.se)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: