body
2009-10-09
 08:54:50

Vem är Fashionkaos?


Hej på er alla. Tänkte att jag skulle berätta lite om mig som skriver denna blogg. Än så länge vill jag hålla lite hemligt om vem jag är, därför kommer jag inte gå in på detaljer eller lägga upp bilder på mig. Men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden ^^

Det är i alla fall så att jag heter Sara och är 17 år. Jag går i skolan, men har ändå mycket ledig tid. Så det är väldigt enkelt för mig att blogga. Det ni ska veta (vilket ni säkert även märkt) är att jag har dyslexi. Så ser ni felstavningar, kommentera det inte.. Jag vet om att det ofta blir fel. ^^


Varför började jag skriva om just Mode och inredning? Jo, jag har alltid vart väldigt intreserad av de ämnena, och därför är det väldigt enkelt för mig att få ut mina åsikter om det. Jag har min personliga stil, vilket kommer leda till att ni antigen hatar min blogg eller älskar den. Det enda viktiga för mig är att jag får ut min åsikt (och förhoppnings vis, kan inspirera).

Ja detta var en lite luddig beskrivning, men hoppas att ni fick ut lite av den i alla fall. Och med tiden kommer ni få veta mer, då det finns så mycket att berätta om.





Tänkte avsluta detta inlägg med två bilder på två helt fantastiska klädesplagg. Tyvärr finns inte dom att köpa längre. Men jag ska försöka leta efter liknande. För dom är sjukt snygga, och hat vi lite tur kanske dom kommer in igen. Så det är bara att hålla tummarna!


Denna kläning är från Nelly.com. Den är min stil till 100 %. Och man kan inte låta bli att älska den! Moderiktigt, snyggt tyg och bra passform. Perfekt till festen, och ett måste för alla Rock chicks!

Kläning, Nelly

(Foto: Nelly.com)



Nästa plagg är en underbar kjol från Lavintage.com. Den är så snygg att jag tappar hakan. Den är rockig, och passar alla dagar när du behöver liva upp din dag. Skulle beställa den, men tyvärr tog den slut. :(
snälla Lavintage börja sälj denna kjol igen!

kjol, lavintage

(Foto: Lavintage.com)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: