body
2010-09-27
 15:10:03

Behåll sommar känslan hela hösten.


Nu är sommaren helt över. Temperaturen är konstant kyla. Regn och hårda vindar är standard. Men det betyder inte att du inte kan behålla sommar känslan.
Därför tänkte jag lära dig hur du snabbt och enkelt kan piffa upp vardagen och ditt hår med lockar... beach style.

Du behöver:
Toffsar
Plattång
Saltvattenspray
Hårspray



Fläta hela håret i två flätor som du sedan drar plattången över några gånger. Skaka sedan ut håret och spraya ett jämnt lager saltvattenspray. Styla det och avsluta sedan med lite hårspray för att fixera ditt hår och förlänga livslängden på lockarna. (Det är ju inte kul när lockarna försvinner redan när du står och väntar på bussen.)








I Z Z A H - M O B I L B L O G G A R N !

hehe jo... hmmm.. ja du... finns många bra komedier och kärleks komedier, just nu står det jävligt stilla men ska ta mig en titt i mitt videotek.. har nämligen en dvd-samling på ca. 600 köps dvd filmer hehe.. :P så nåt bra ska man väl kunna tipsa dig om hehe...



Jo, nog kan vi följa varandra i bloglovin, lägg till mig så lägger jag till dig då jag er att du gjort de eller så kan du ju hojta då du lagt till mig !



Haft en bra helg ? kramar



PUBLICERAT: 2010-09-27, 15:23:11 | URL: http://HTTP://MOBILBLOGGARN.BLOGSPOT.COM
Lea

SV: Haha tack och ja jag använder mig av bloglovin, hur kan man annars hålla koll på alla roliga bloggar där ute? :P



PUBLICERAT: 2010-09-27, 16:14:15 | URL: http://angryface.blogg.se/
sabina

så jädrans vacker



PUBLICERAT: 2010-09-27, 17:47:17 | URL: http://missmalmberg.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: