body
2010-09-07
 20:51:11

Tisdag 7 september

Sitter hemma och är sjuk. Tråkigt som fan, och sjukan tär på mig... Men, all denna slö tid har givit mig massa tid att hitta nytt material för bloggen. Så det blir mycket uppladdat inom kort tid.
Jag kan även medela att jag igen letar efter en ny bloggdesign. Jag hittade ju som ni märkt aldrig en ny sist jag var i farten. Men jag hoppas på bättre lycka denna gång.

Jag tänkte även pröva på att göra någon smink eller hår video någon helg snart. Många av er har bett om det så jag ska göra mitt bästa ^^

Jag har varit urusel på att blogga den senaste tiden. Och jag har saknat det extremt mycket, så det är kul att jag äntligen tagit steget för att komma tillbaka fullt ut!

//Sara










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: