body
2010-09-09
 18:45:40

Torsdag 9 September

Kom precis hem från skolan och känner mig halvt död. Jag vill att det ska bli fredag nu... eller rättare sagt fredag kväll.
Börjar tidigt som fan imorgon, teater till 11.00. Snabb lunch och sedan iväg på ett möte på söder. Efter det bär det av till Abrahamsberg för att träffa älskade Lina och Jessica.
Tjejkväll av högsta grad ska det bli med filmer, lite dricka och massa popcorn.


Men i alla fall... tillbaka till idag. Det enda jag riktigt fått gjort är att komma iväg till teatern för att få info om den barnpjäs vi ska börja med och lite ny info om musikalen Hair som kommer att gå på stadsteatern i vår. (Kom och kolla?)
Resan till teatern är en och en halv timma. Jag var där en timma och sen var det hela resan hem igen. Haha, det låter och var helt ovärt. Men trots det är jag glad att jag var där.



Håller btw på att fixa med kamera och så, så jag kan fixa en hår eller smink video. Som förut vill jag gärna att ni skickar in hår/sminkfrågor. Vill du veta hur man gör en specifik frisyr eller hur man sminkar efter en viss klädstil är det bara att bara skicka in en beskrivning på hur den ser ut eller bara bifoga en bild. Ja ni vet det gamla vanliga ^^
Ni kan skicka alla frågor o.s.v. till: [email protected]


Nu ska jag ta fram min modescrapbook och jobba lite med den. Jag tänker skriva lite senare om hur du kan göra din egna modescrapbook. Vad du behöver, vilka tekniker du kan använda, vilka format det finns o.s.v. Och så lägger jag självklart upp lite bilder på min bok så ni får lite ideer om hur du kan gå till väga.
Det är ett askul tidsfördriv som passar dig som är modeintresserad perfekt. Jag har hållit på med min ett tag, utan att tröttna på det... än i alla fall. ^^












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: